poniedziałek, 10 października 2016

" Rosja to nie kraj, to stan umysłu z cudownymi ludźmi i kulturą" 




  
   Byłam ja tu byłam i fantastyczne wspomnienia do Polski ze sobą przytaszczyłam. 
  Jeśli ktoś twierdzi, że podróżować można tylko za pieniądze - to jest w wielkim błędzie. Spędziłam niezapomniany rok w Rosji za darmo i jeszcze za to dostawałam kieszonkowe. Można? Można! Odrobina chęci i można wszystko. 
   Świat ? Świat stoi przed nami otworem. Trzeba tylko odłożyć pilota od telewizora w bezpieczne miejsce, przeprosić grzecznie fotel i ruszyć odkrywać nieznane :) :) 
   Rosja - kraj tak wielki i nieokiełznany, że aby go pojąć umysłu by nam brakło. Kraj o którym krąży jeden i ten sam stereotyp - biedny, pijany i zimny. Łatwo jest ocenić książkę po okładce nie zaglądając do środka. 
   Zajrzałam! Do poznania jej treści zapraszam serdecznie w dalszej części moich wypocin :) 

               Przyjemnej lektury życzę wszystkim :)

   

  







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz